E-shops και μικρές επιχειρήσεις – Η ανάπτυξή του ηλεκτρονικού εμπορίου ήταν τεράστια το 2020. Αυτό αναμένεται να συνεχιστεί με τους ίδιους ρυθμούς και το 2021. Οι διαδικτυακές πωλήσεις ενισχύθηκαν φέτος ελλείψει ανοικτών καταστημάτων με τα ρεκόρ πωλήσεων να σπάνε το ένα το άλλο. Ακόμη και η καταναλωτική συμπεριφορά του κόσμου έχει αλλάξει με έμφαση πλέον στις αγορές μέσω e-shop.
Η στροφή προς το ηλεκτρονικό εμπόριο στην αρχή φάνηκε σαν μια οπισθοδρόμηση για πολλά brands. Γρήγορα όμως πολλές εταιρείες κατάφεραν να δουν οφέλη από τις αυξημένες πωλήσεις. Αλλά για τις μικρές και τοπικές επιχειρήσεις, η μετάβαση στη ψηφιακή εποχή όπου κάθε επιχείρηση είναι απαραίτητο να διαθέτει το δικό της ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ένα πολύ μεγαλύτερο βήμα. Και με τα καταστήματα σε όλη τη χώρα να ασχολούνται με τις οικονομικές επιπτώσεις των μέτρων αποκλεισμού, είναι κατανοητό γιατί πολλές μικρές επιχειρήσεις ρωτούν αν αξίζει τον κόπο.
Αυξήστε το πελατολόγιο σας
Το μεγαλύτερο κέρδος αυτή τη στιγμή για να έχει κάποιος ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ότι του δίνεται η ευκαιρία να συνδεθεί με το πελατολόγιο που έχει χάσει. Η δύναμη των πωλήσεών σας μέσω του ίντερνετ δεν περιορίζεται από το πόσα άτομα μπορείτε να έχετε ταυτόχρονα σε ένα κατάστημα ή τους τοπικούς κανονισμούς που ισχύουν. Και ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για παράδοση ή παραλαβή από το κατάστημα ενός προιόντος, πολλοί άνθρωποι βλέπουν θετικά την δυνατότητα των μη φυσικών αγορών, ειδικά εν μέσω της πανδημίας. Ακόμη και μετά τη χαλάρωση των μέτρων και την επαναλειτουργία των καταστημάτων, οι πελάτες διστάζουν να επιστρέψουν στα καταστήματα λόγω φόβων για τον Covid-19 αλλά και των διαφόρων περιορισμών.
E-shops και μικρές επιχειρήσεις – Η επανασύνδεση με την πελατειακή βάση είναι ζωτικής σημασίας για όλες τις μικρές επιχειρήσεις αυτή τη στιγμή. Με την επικείμενη απειλή της πανδημίας να είναι ακόμη σε εξέλιξη. Ωστόσο, αν κοιτάξουμε περισσότερο μπροστά μπορούμε να δούμε πραγματικά τις δυνατότητες του ηλεκτρονικού εμπορίου για τις μικρές επιχειρήσεις. Τα καταστήματα χρειάζονται μια άμεση επικοινωνία με το κοινό τους. Μια που δεν εμποδίζεται από το εύρος ή τους χρονικούς περιορισμούς. Αυτό σημαίνει πως μέσω των ηλεκτρονικών καταστημάτων η σύνδεση με τους πελάτες είναι σε ευρύτερο επίπεδο από πριν. Και με τις μικρές επιχειρήσεις να κινούνται προς το ηλεκτρονικό εμπόριο, υπάρχουν ενδείξεις αυξανόμενης εμπιστοσύνης μεταξύ των καταστημάτων.
Στην DigiCreations ξέρουμε πως να δημιουργούμε ιδανικά e-shops για μικρές επιχειρήσεις που θα σας επιτρέψουν να διευρύνετε την πελατειακή σας βάση σε πολύ μεγαλύτερο επίπεδο απ’ ότι πριν.